
L’empresa Camper no dóna garanties en el tractament de productes tòxics
Malgrat que ha començata donar informació sobre els seus proveïdors, l’empresa Camper continua sense explicar com tracta els residus.
Camper es va negar en un principi a donar informació sobre qualsevol de les seves activitats empresarials. Tot i això, després de diversos intents, va començar a desvelar els seus proveïdors i els països on treballaven. El que no va treure a la llum són els progressos que existeixen en relació a l’abandonament de productes químics perillosos ni el seguiment de les normes de salut i seguretat o d’altres drets humans i laborals com la llibertat d’associació o els salaris dignes.
Marques relacionades
Continguts relacionats

Milers d’infants són explotats a les fàbriques de Bangla Desh
La indústria del cuir a Bangla Desh explota milers de criatures i les força a treballar en condicions infrahumanes que posen en risc la seva salut.

Empreses com Zara continuen treballant amb proveïdores que utlitzen el Sumangali
El Sumangali, un mètode de pagament que oprimeix les dones treballadores joves, és una pràctica comuna en països com l’Índia.

El sector tèxtil del calçat a l’Índia continua discriminant les treballadores pel seu gènere
Empreses proveïdores de grans marques com H&M vulneren els drets de les treballadores de forma sistemàtica i sense cap conseqüència.
Com puc revertir aquesta situació?
Consulta els nostres informes i gràfics informatius per conèixer més de les pràctiques injustes de la indústria tèxtil.
Compartint opinions amb els més propers, seguint-nos a les xarxes socials o difonent els nostres articles i informes.
Formant part del nostre grup d’activistes! Per participar a les nostres accions, estigues atent a les convocatòries.