
Troben 15 persones en situació d’esclavitud en un taller proveïdor de Zara a Brasil
El govern brasiler va denunciar l’empresa per tenir una quinzena de persones treballant en condicions d’esclavatge i obligades a viure al mateix taller.
Després d’una investigació periodística que va revelar les pràctiques d’una xarxa de proveïdors de Zara, la policia va alliberar quinze persones d’un taller clandestí. Entre les persones que es van trobar dins el local hi havia una treballadora menor de 14 anys. Les propietàries dels tallers contractaven de forma il·legal persones del Perú o Bolívia que acabaven treballant més de 16 hores diàries.
Vulneracions relacionades
Marques relacionades
Continguts relacionats

Més de 60 morts en ensorrar-se una fàbrica proveïdora d’Inditex a Bangla Desh
L’ensorrament d’una fàbrica a Dhaka, capital de Bangla Desh, va deixar més de 60 morts i 70 ferits quan el propietari va decidir afegir un pis més, tot i la poca seguretat de la fàbrica.

L’empresa Camper no dóna garanties en el tractament de productes tòxics
Malgrat que ha començata donar informació sobre els seus proveïdors, l’empresa Camper continua sense explicar com tracta els residus.

21 mortes en un incendi a una fàbrica de roba a Bangla Desh
L'incendi, declarat a la primera planta de l'edifici, va deixar una vintena de mortes i més de cinquanta ferides en una fàbrica proveïdora d'H&M.
Com puc revertir aquesta situació?
Consulta els nostres informes i gràfics informatius per conèixer més de les pràctiques injustes de la indústria tèxtil.
Compartint opinions amb els més propers, seguint-nos a les xarxes socials o difonent els nostres articles i informes.
Formant part del nostre grup d’activistes! Per participar a les nostres accions, estigues atent a les convocatòries.